En nog een selfie ☺️

13 september 2018 - Sydney, Australië

En nog een selfie ☺️

Deze foto werd gemaakt op 13 september 2018 in Sydney, Australië met een Apple Iphone 6.

1 Reactie

  1. Gudo:
    19 september 2018
    😊😊😊